Критерії оцінювання завдань відкритого типу на ЗНО

Понеділок, 28 листопада 2016 р.

У 2017 році одними з найважливіших завдань тестів ЗНО залишаються відкриті тестові завдання з розгорнутою відповіддю. Такі завдання включені до тестів з української мови та літератури, іноземних (англійська, німецька, французька, іспанська) та російської мов, а також математики.

У мовних тестах це завдання полягає у написанні власного висловлення. У тесті з математики передбачається розв’язування задач.

Оцінювання та нарахування балів за виконання зазначених завдань здійснюється під час перевірки бланків відповідей «Б» екзаменаторами відповідно до Схем оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю, що ухвалені Українським центром оцінювання якості освіти.

Під час оцінювання завдань відкритого типу враховуються наступні складові: логічність, послідовність, структурованість та зв’язність викладу, змістове наповнення.

Крім того, для мовних тестів враховується грамотність, а також лексична, граматична та стилістична довершеність. У математиці враховується наявність кінцевої правильної відповіді.

Оцінювання завдань відкритого типу

Українська мова та література. Завдання відкритого типу з розгорнутою відповіддю з української мови складається з основи (умови завдання) та передбачає створення учасником ЗНО власного аргументованого висловлення на дискусійну тему. Максимально можлива кількість балів за таке завдання – 20. Перевірка висловлення здійснюється за 6 основними критеріями. Ознайомитися з критеріями оцінювання завдання відкритого типу з української мови можна за посиланням.

Математика. З математики пропонується 3 завдання відкритого типу: № 31 і № 33 - питання з алгебри та початків аналізу та № 32 – з геометрії. Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю складаються з основи (умови задачі) та передбачають її розв’язування. Вони вважаються виконаними, якщо учасник ЗНО в бланку відповідей навів пояснення всіх етапів розв’язання, зробив посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження, проілюстрував розв’язання задачі рисунками, графіками тощо. Максимум за таке завдання з математики можна набрати 4 (за завдання №31, 32) або 6 балів (завдання № 33). Ознайомитися з критеріями оцінювання завдання відкритого типу з математики можна за посиланням.

Іноземні мови. Для перевірки знань з будь-якої іноземної мови завдання складається з основи та передбачає створення учасником ЗНО власного висловлення (особистого чи офіційного листа) відповідно до запропонованої комунікативної ситуації. За його виконання учасник може набрати від 0 до 14 балів. Оцінювання відбувається за 7 критеріями.

Ознайомитися з критеріями оцінювання завдання відкритого типу з англійської мови можна за посиланням.

Ознайомитися з критеріями оцінювання завдання відкритого типу з французької мови можна за посиланням.

Ознайомитися з критеріями оцінювання завдання відкритого типу з німецької мови можна за посиланням.

Ознайомитися з критеріями оцінювання завдання відкритого типу з іспанської мови можна за посиланням.

Російська мова. Завдання відкритого типу з розгорнутою відповіддю з російської мови, як і з української мови та літератури, складається з основи та передбачає створення учасником ЗНО власного аргументованого висловлення на дискусійну тему. Максимально можлива кількість балів за таке завдання – 20. Перевірка висловлення здійснюється за 6 основними критеріями. Ознайомитися з критеріями оцінювання завдання відкритого типу з російської мови, які залишилися незмінними з минулого року, можна за посиланням.

 

Osvita.ua

Коментарів поки що немає, будьте першим

Щоб залишати коментарі необхідно зареєструватися

ВХІД для зареєстрованих користувачів

інформаційнА службА

Українського центру оцінювання якості освіти

(044) 503 37 93

online
опитування

Що має бути підставою для вступу до ВНЗ?

Всього відповідей: 1661

ПАРТНЕРИ АЛЬЯНСУ

Комітет Верховної Ради України з питань науки і освіти Міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України УЦОЯО USAID American Councils Громадяньска мережа ОПОРА Microsoft Україна Міжнародний Фонд "Відродження" Американські дослідницькі інститути Національний педагогічний університет ім. М. Драгоманова Національна академія управління НАУ "Києво-Могилянська академія" Київський університет імені Бориса Грінченка Спілка ректорів ВНЗ України Центр освітньої політики Львівський Національний Університет ім. І.Франка Pro.Mova TIMO